Akce

Psychoterapie

01.04.2024

image0 15 | Akce

S čím práce s psychikou může pomoci?

• rychlá úleva od trápení – pracujeme s psychikou tak, abyste už po prvním sezení pocítili, že jste na dobré cestě
  • pomoc v krizových stavech – naučíme vás metody, pomocí kterých efektivně zvládnete krizi. A to i sami doma
  • dlouhodobá změna nefunkčních vzorců chování – práce s psychikou vás citlivě navede k ukotvení nových, tělu i mysli prospěšných způsobů uvažování
  • jiný pohled na komplikované situace – terapeut vám dá objektivní, nezaujatý pohled na situace, kterými procházíte. Už to zpravidla přináší prospěšné „aha momenty“
  • párová terapie – přijďte si promluvit společně se svým protějškem, partnerem nebo dítětem.

Akce: Nyní máte možnost v rámci objednávky na recepci, nahlásit kód: „Psychika 10“ a získáte 10% slevu na naše terapie a to až do konce května 2024.

Novinka v Březnu

01.03.2024

Ájurvédská masáž DÁTÁ SNÉHAN

CELKOVÁ OLEJOVÁ MASÁŽ přinášející harmonii těla i mysli.

Pomocí této jedinečné speciální techniky dochází k uvolnění a harmonizaci celého těla.

Intenzivně ovlivňuje krevní a lymfatický oběh a za pomocí jemných pohybů v kloubech, dochází k uvolnění kloubů, k protažení svalů, vazů, šlach a uvolnění fascií.

Dátá Snéhan je základní ajurvédskou procedurou a velmi intenzivní očistnou terapií, která stimuluje krevní oběh, uvolňuje vnitřní napětí, nervový systém a je zaměřena na protažení svalů, vazů, šlach, uvolnění kloubů a zvýšení mobility těla. Pomáhá toku prány (vitální energie v těle) a lymfy, což navozuje vnitřní rovnováhu, pocit lehkosti a radosti, zvyšuje odolnost, zvyšuje pohyblivost kloubů, podporuje imunitní systém a dlouhověkost. Napomáhá k uzdravení systému v těle, tj. dýchacího, trávicího, oběhového a dalších.

Indikace:

Masáž ochraňuje před stárnutím a jeho následky (džara), pomáhá předcházet únavě způsobené rutinní prací v životě (srama), posiluje imunitní systém a uvolňuje zatížení nervového systému (váta), podporuje zrak, schopnost vidění (dristi prasada), pomáhá vyživovat tělo (pušti), podporuje dlouhověkost jedince (ájus), pomáhá s usínáním (svapana) a podporuje pevnost a statnost jedince (dardhja).

Ájurvéda (věda o životě) je pět tisíc let stará indická medicína. Podle ájurvédy je masáž nejlepším přítelem člověka, vyživuje všech sedm tkání a harmonizuje tři dóši (váta, pitta, kapha), lečí nemoci způsobené nerovnováhou těchto tří životních energií v těle.  Bolest vzniká tehdy, když energie v těle nemůže volně proudit.

Ájurvédské terapie  využívají ozdravné síly přírody, pomáhají obnovovat a  udržovat samoregenerační  procesy v těle,  jsou vhodné pro zdravý život a pro obnovení a udržení vnitřní harmonie a rovnováhy.

Masáž je součástí skupiny ájurvedských léčebných procedur – pančakarmy. Snéhan (název pro indickou něžnou masáž, doslova snéhan-něha) patří mezi olejové terapie. Pomáhá udržovat tělo zdravé, chránit ho před nemocemi a podpůrně působí při jejich léčení.

Vzdělávací kurz 15.2.2024: Infekční onemocnění, akutní stavy

30.01.2024

Rádi byste zatočili s infekčními nemocemi šetrně k tělu, bez chemie? Nevíte jak?
Pak přijměte naše pozvání na vzdělávací kurz Petry Vachové, který Vám ukáže, pomoci jakých bylin si můžete sami pomoci během běžných infekčních nemocí a nachlazení, akutních stavech u dospělých tak i u dětí, jako jsou například:

* chřipka
* rýma
* akutní zánět hltanu
* angína, zánět mandlí
* akutní zánět hrtanu
* ztráta hlasu
* zánět středouší
* gastroenteritida (virová, bakteriální, parazitární)
* akutní zánět močových cest
* zánět spojivek atd…

Místo konání: Sakura Clinic, Porubská 549/18, Ostrava Poruba
Termín: 15.února 2024
Čas: 18:30 hodin
Cena: 450 Kč (v ceně je káva, čaj, voda, a vzdělávací skripta)

Objednávejte se na recepci nebo na tel. čísle: 797 977 707

Novinka v roce 2024

03.01.2024

NOVINKAvynikající thajská masáž prováděná rodilou Thajkou.

30% sleva na první masáž – pro 30 nejrychlejších objednávek.

Podmínky akce:
Nutno při objednání a zaplacení vyslovit kód: Top sleva 30%
Sleva se nedá kombinovat s jinými slevami a benefity.
Sleva se týká: Thajská tradiční masáž 60/90/120min, Thajská olejová masáž 60/90/120min
Omezená akce pro 30 objednávek v období Leden-Únor
Slevu nelze „zadat“ při objednání on-line v Klientské zóně. Pouze osobně a telefonicky.

Thajská tradiční masáž je metodikou práce s tělem spojující prvky akupresury a jógy. Masáž se zakládá na léčebné teorii vnitřních energetických drah zvaných Sen, jimiž zásobujeme vlastní tělo životní energií. Protlačováním energetických center a protahováním se energie dostává do pohybu po celém organismu. Tlak je přizpůsoben dle přání klienta. Snažíme se však pracovat tak, aby z toho Vaše tělo mělo co možná nejlepší užitek. Podobně jako Shiatsu se tradiční thajská masáž provádí v oblečení a zpravidla na futonu (masérské matraci rozložené na podlaze).

Thajská olejová masáž obsahuje prvky tradiční thajské masáže, ale i znalostí indické ajurvédy. Pracuje se seny (v čínské medicíně je nazýváme meridiány) a tím napomáhá energii rovnoměrně prostupovat tělem. Je hluboce relaxační a příznivě působí nejen na mysl, ale i na unavené svaly. Pomáhá při bolestech hlavy, problémech kloubů, zlepšuje krevní a mízní oběh. Díky masáži se posiluje imunita a člověk se cítí svěží a fit.

Po masáži se mohou rychle uvolnit zatuhlá místa a ve většině případů člověk odchází uvolněný a jak znovuzrozený. Pár dní mohou u někoho přetrvávat různé pocity způsobené masáží, které však rychle ustoupí.

Krásné Vánoce

22.12.2023

image0 9 | Akce

NOVINKA, Thajské masáže!

05.12.2023

Jak už někteří víte, naše klinika není pouze o tradiční čínské medicíně a akupunktuře. V praxi využíváme rovněž další techniky, které fungují pro co nejrychlejší a nejefektivnější úlevu a pomoc u všelijakých neduhů. Zaměřujeme se  na obnovu vašeho komfortu tělesného zdraví a energie, práci s psychikou a duševní očistu. Jelikož nám je východní filosofie velmi blízká zařadili jsme nově do nabídky masáž původem z Indie, protkanou pomoci tradičního thajského učení, dnes známou jako thajskou tradiční masáž a thajskou olejovou masáž. Díky těmto pravidelným masážím se zvyšuje v těle obranyschopnost a organismus se dostává do rovnováhy. Tyto masáže provádí rodilá Thajka z regionu Isaan s 16letou praxi v naší republice.

Thajská tradiční masáž je metodikou práce s tělem spojující prvky akupresury a jógy. Masáž se zakládá na léčebné teorii vnitřních energetických drah zvaných Sen, jimiž zásobujeme vlastní tělo životní energií. Protlačováním energetických center a protahováním se energie dostává do pohybu po celémorganismu. Tlak je přizpůsoben dle přání klienta. Snažíme se však pracovat tak, aby z toho Vaše tělo mělo co možná nejlepší užitek. Podobně jako Shiatsu se tradiční thajská masáž provádí v oblečení a zpravidla na futonu (masérské matraci rozložené na podlaze).

Thajská olejová masáž obsahuje prvky tradiční thajské masáže, ale i znalostí indické ajurvédy. Pracuje se seny (v čínské medicíně je nazýváme meridiány) a tím napomáhá energii rovnoměrně
posiluje imunita a člověk se cítí svěží a fit.

ustoupí.

Novinka! Soulmate terapie-práce s psychikou

09.11.2023

Systém Soulmate terapie představuje jednoduchý a zároveň účinný nástroj pro odstraňování příčin problémů skrze práci na vědomé, ale také hluboké podvědomé úrovni. Během několika sezení si vyřešíš a uzavřeš svá nejtíživější témata, a dostaví se pocit úlevy doprovázený reálnými změnami ve tvém životě. Terapie je pro tebe vhodná, pokud máš v sobě pevné rozhodnutí pro změnu a vnímáš odpovědnost za svůj vlastní život. Během procesu půjdeme přes bolest, hluboké emoce, slzy, až na samé dno, dokud se v záplavě nové energie neodrazíš zpět vzhůru vstříc svému novému já. Po skončení sezení pocítíš úlevu a příjemnou únavu.

S čím ti Soulmate terapie pomůže?
Na terapii odstraníme limitující přesvědčení a strach, který ti brání se plně projevit ve své autenticitě. Skrze navázání hlubšího spojení sama se sebou pak můžeš snáze přijít na to, co tě upřímně baví,
jakým směrem se máš v životě ubírat, získáš kýžený pocit svobody, větší chuť do života a otevřenost nekonečným možnostem tvého bytí.
Terapií lze řešit také chronické problémy, které jsou často výsledkem dlouhodobého emočního stresu. Patří zde například opakované záněty močových cest, ekzém, bolestivá menstruace, migrény,
reflux, nebo bolest zad. Emoční příčiny těchto nemocí společně identifikujeme a odstraníme. Díky terapii se mohou rovněž zlepšit tvé vztahy s ostatními. Budeš se umět více otevřít svému okolí,
uvolníš se, získáš zdravé sebevědomí, přestaneš se zabývat tím, jak tě vidí ostatní, a znovuobjevíš svou přirozenou schopnost navazovat hluboké a opravdové vztahy, či přijímat a dávat lásku.

Jak taková terapie vlastně vypadá?
Nejprve se skrze vědomý rozhovor dostaneme ke tvému aktuálně nejbolavějšímu tématu. Poté ti pomůžu najít čistý záměr, který bude sloužit jako tvá nejvyšší motivace, díky které se budeme moci
pustit ke kořenům daného problému. Skrze své pocity se pak ponoříš hlouběji do podvědomí, ve kterém budu tvým navigátorem. Samotný proces probíhá u každého člověka velmi individuálně. Dostavuje se například podvědomé pochopení tématu, a velmi často také doprožití všemožných emocí. Tak či tak, výsledkem terapie je ono hlavní téma zbaveno původního negativního emocionálního náboje. Nakonec společně zkontrolujeme to, co je již „čisté“, a na čem potřebujeme ještě zapracovat.

Touto terapií Vás provede Natálie Kubičínová

Vánoční dárky

26.10.2023

Daruj zdraví! naši kombinaci účinných produktů jako krásný vánoční dárek.

Blíží se Vánoce a nevíte jaký dárek koupit??? Kromě Dárkových poukazů na služby, můžete recepci požádat o balíček produktů, ke kterému vždy dostanete zdarma náramek.

Na recepci jsme připravili různé balíčky, ale můžeme Vám namixovat balíček přímo na míru.

Například balíček prevence+imunita:

Reischi: Efekt vitální houby Reishi neboli ganodermy je velmi širokospektrý. U žádné jiné vitální houby ho v takové šíři nenajdeme. Proto je Reishi možné použít u drtivé většiny nerovnováh.

Magnezium Forte: Prémiová forma skvěle vstřebatelného hořčíku s řadou více než 70 makro, mikro a stopových prvků, v kombinaci s vitaminy B1 a B6.

Immuno Colostrum: Doplněk stravy obsahující kombinaci colostra českého původu a prebiotik pro podporu normální funkce imunitního systému a udržení dobrého stavu kostí a zubů.

Vitamin D3: Pro váš komfort jsme připravili Vitamín D ve formě tablet rozpustných v ústech. V dostatečné dávce. Bez polykání tablet a bez zapíjení. Jednoduše, efektivně a chutně.

Cena: 1474 Kč + Zdarma v balíčku náramek z růženínu.

Klientská zóna

Udělejte první krok ke zdraví

Rezervujte si svůj termín přes Klientskou zónu, nebo nám jednoduše zavolejte.